Val 2010

http://www.youtube.com/watch?v=m-dUFBUIuwQ

Här har ni Sverigedemokraternas ocensurerade reklamfilm - vilket sjukt parti! Att TV4 till och med har valt att censurerat filmen tycker jag säger nog!

Det tråkiga är att jag inte kommer att kunna göra min röst hörd i detta val, hade jag bara vetat att tillfällena var så få här i Belgien så hade jag verkligen försökt. Men utan röstkort kommer jag inte långt ... Så nu hoppas jag att ni andra där ute tar ert förnuft till fånga och inser att vi ska välja en regering som ska styra Sverige dom närmaste fyra åren. Låt inga sjuka partier ta över och förstöra - Sverige är inte ett främlingsfientligt land, det är ett öppet land!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan brevrösta!!!

2010-09-15 @ 21:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0