Tacksam

Idag känner jag verkligen hur mycket jag har att vara tacksam för. Låter kanske lite gammaldags, men det är sant - jag har verkligen jättemycket som är jag är så glad för!

Jag är tacksam över att...

  • få vara med Henrik
  • få ha en sån fantastisk familj
  • ha så himla många fina vänner
  • få vara gudmor och att Sixten mår bra
  • jag har rena kläder
  • kunna dricka och äta hur mycket jag vill
  • ha pengar så jag klarar mig
  • ha möjligheten att kunna utbilda mig
  • ha tak över huvudet
  • mina föräldrar älskar mig och stöttar mig till max
  • Henriks föräldrar bryr sig så oerhört mycket om mig
  • bor i ett så bra land
  • jag kan känna mig fri att prova på olika saker
  • det är okej att våga misslyckas
  • jag har så många omkring mig som älskar mig, bryr sig om mig och tycker om mig - det är guld värt!
Det finns mycket att vara tacksam och glad för. På senare dar har jag verkligen tänkt mer och mer på det och här ovan är några saker som jag verkligen är lycklig över.

Ta en funderare själva och se hur mycket ni har att vara glada och tacksamma för.

Kommentarer
Postat av: lina

jag är lycklig över att du och jag fortfarande är vänner efter 7 år <3

2010-09-08 @ 12:34:34
URL: http://linamaggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0