Shopping

Nu när jag ändå är här har jag passat på att shoppa lite! (pga att jag glömde min kamera hemma har jag tyvärr inga bilder att visa er)

Förra veckan köpte jag mig en ny höstjacka som jag hittade på en affär som heter Springfield. Jag tyckte dom hade ganska mycket roligt faktiskt, men just jackan tycket jag jättemycket om!

Idag köpte jag mig ett par svarta byxor på Zara, ett par nya handskar till höstkylan på Promode och en ny superfin kofta som är från Mango. Jag vågar inte shoppa allt för mycket eftersom allt faktiskt ska med hem på fredag ... Men måste säga att deras shoppinggata här i Bryssel var riktigt bra! Hittade massa saker som jag skulle kunna tänka mig att ta med hem, om det bara fick plats ...

Min nya kofta hittade jag också på Mangos hemsida som ni ser här nedan. Men tycker faktiskt inte att bilden är riktigt rättvis, koftan är mycket, mycket finare i verkligheten. Men hur som helst, så här ser den ut i alla fall!




Nu väntar jag på att Henrik ska logga in på Skype så jag får prata lite med honom, ska verkligen bli skönt att få träffa honom i verkligheten på fredag. Har ju trots allt gått tre veckor då och det är faktiskt ganska länge ...

Medan jag väntar på honom ska jag kolla in facebook och mysa in min nya kofta som definitivt var mitt bästa köp idag!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0