Sensommar

Här i Belgien har det inte riktigt hunnit bli höst än. Dom ligger en månad efter skulle man kunna säga och idag har det verkligen visat sig. Det har varit närmare 25 grader varmt och strålande sol. Barnen kom hem tidigt idag och då bestämde vi oss för att gå till en liten lekpark som ligger 5 minuter bort. Men det var nästan för varmt för att vara där så vi gick hem ganska så snabbt.

Nu har jag bara en heldag kvar här, sen är jag på resande fot hela fredagen. Om ni bara kunde känna hur mitt hjärta slår av lycka så skulle ni verkligen förstå hur glad jag är över att komma hem. Fem veckor i Belgien räckte verkligen för mig. Nu åker jag hem och börjar om på nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0