iPhone?



Jag vet, jag är precis som alla andra. Men jag kan inte låta bli! Enda sen Henrik skaffade sig iPhone 3GS har jag varit ond av avundsjuka (självklart inte sagt något - skulle absolut sänka min roll i vårt förhållande!) Så nu, snart ett år senare så vill jag verkligen, verkligen ha en ... Och min lilla vän till telefon har börjat leva sitt eget liv. Den stänger av sig när den vill, levererar inte alla sms, vill inte ringa upp alla och så är den sliten, RIKTIGT sliten! Så ja, nu är den stora frågan: är det värt det? Är iPhone så bra som det sägs? Kommer den att ge mig det jag vill ha?

Vad tycker du? Ska jag ge efter och köpa en?

Kommentarer
Postat av: lina

nej för då blir jag avis!

2010-09-14 @ 20:35:58
URL: http://linamaggi.blogg.se/
Postat av: Gunnar

He-he.... kolla Android först.. :-)

2010-09-15 @ 17:46:06
Postat av: linda

men du köp en..jag vill oxå ha en nu! hallå I'm going over to the dark side!

2010-09-21 @ 20:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0