Bilfri dag


(bilden är tagen med mobilen)

Idag har det varit en bilfri dag inne i Bryssel. På vanliga söndagar är allting stängt och det mesta är dött. Men idag har det varit lite extra fest med marknader, småshower och lite öppna butiker. Så jag har gått omkring bland alla smågator och myst, dock med mig själv - men det är väl också trevligt. På bilden ser ni Grand Place som är det kända torget här i Bryssel, det var massvis med folk där idag. Igår var jag även och kollade in Manneken Pis (den kissande pojken), trodde verkligen att han skulle vara större, men han var inte mer än ca 30 centimeter - jaja, nu har jag sett honom i alla fall.

Höstrusket har verkligen nått hit nu, så idag passade jag på att köpa mig en ny sjal/halsduk - jättfin! Så nu är jag verkligen redo för hösten!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0