17 dagar kvar

Här kommer en liten nyhet för dom flesta av er ...

Jag ska åka hem.

VA? kanske ni tänker nu. Men jo, ni läste rätt. Att vara Au pair var inte alls min grej. Det funkar inte alls bra med barnen och jag längtar mest hem hela tiden. Så jag har beslutat att åka hem och jag har pratat med familjen som tog det sådär. Men som tur är så har dom redan hittat en ny au pair som kan komma den 25 september. Så tills dess blir jag kvar. Känns lite tungt att berätta eftersom jag såg framemot det så himla mycket. Men jag måste göra det som är bäst för mig och det känns jätteskönt att veta att jag snart ska få åka hemåt igen, till mitt Svergie.

Nu vet ni det.


Kommentarer
Postat av: lina

jag skulle bara kunna bli ännu gladare om du sedan berättade att du tänker flytta ner till Växjö! <3

2010-09-07 @ 17:38:14
URL: http://linamaggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0